Khamis, 20 Jun 2013

kursus oh kursus...

19.06.2013&19.06.2013 kursus yg aku dh attend semalam dan hari ini...tajuk KURSUS ASAS KAUNSELING PERINGKAT PENYELIA..huhuhu..sebeno nyer aku mmg malas dan x berapa gemor.. g kursus ni maklum laa kena tinggalkan en abang dan anak kesayangan aku si Qayyum tu..tp yg paling benor aku boring bila kursus ni kena wat LDK maklum laa otak dh lama x servis nk kena bg idea bebanyak....fuhhhh...nyampak...kursus kaunseling ni kt boleh belajar cara camner nk settle jika anak buah kat tmpat kijo wat hal..ngan kaunseling mereka boleh gak mengatasi masaalah kerja...bagus gak..kira brain storming gak otak aku yg skrg ni agak2 tersekat sikit..so apa pn sebeno nya kita zesekali kena g kursus ni bknnya apa la boleh hilang gak stress yg ada kat gumah tu dpt dihilangkan seketika...cayerr la..hihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan