Rabu, 17 Julai 2013

ibu dan abah menunaikan umrah

21.06.2013 kami sekeluarga menghantar ibu dan abah mengerjakan umrah di tanah suci mekkah bersama ayah mid ,bibik jan dan syasya anak mereka...alahai sefih nyerr keadan kami adik beradik berpelukan dan berdoa serta merestui pemergian mereka ke tanah suci selama 12 hari.semua kami adik beradik mengiringi mereka ke klia kecuali adik aku Bob x dpt hantar sebab dia sorang kat Bintulu Sarawak..mesti dia pn sedih...aku berdoa semoga perjalanan mereka pergi dan balik selamat dan di perrmudahkan semua urusan ibadah mereka di sana...ibu doakan adik yek..di sana dapat zuriat sendiri mahu pun dapat anak angkat...sedih nyerr...moral of the story nyerr perjuangan aku memohon doa dari ibu yangmelahirkan aku dan menghalalkan air susu nyer kpd aku mohon doa nyer di makbulkan allah di depan kaabah..semoga allah mendengarnyer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan